Job 32 van 160


Report this listing

Solliciteren



HR Payroll Officer


Functie

Word jij de nieuwe HR payroll officer die de lonen tijdig op rekeningen laat verschijnen?

Je komt terecht bij een marktleider in de agro-biotechnische sector waar je vrijheid krijgt en tal van extralegale voordelen!
  • 26 dagen verlof vrij in te plannen
  • groeps- en hospitalisatieverzekering
  • jaarlijkse bonus

Wat ga je doen?
  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van loon- en salarisgegevens van alle medewerkers . Dit samen met jouw collega.
  • Dagelijkse opvolging en verbetering van de tijdsregistratie (Syntegro) om een nauwkeurige administratie te waarborgen.
  • Alle personeelsgegevens in verschillende systemen en applicaties, waaronder Syntegro, Acerta en ERP, up-to-date houden .
  • Genereren van rapporten en cijfers over FTE, headcount, ziekteverzuim en andere HR-gerelateerde statistieken.
  • Medewerkers kunnen bij jou terecht met hun hr-gerelateerde vragen . je kijkt mee uit naar de beste oplossingen.
  • Correcte afhandeling van verzekeringen, verlofaanvragen en andere HR-processen.
  • Beheer van prestaties en facturen van uitzendkrachten en zorg dragen voor een correcte administratieve afhandeling van in- en uitdiensttreding.
  • Algemene ondersteuning bieden op vlak van HR-administratie voor andere HR collega’s.
  • Mogelijkheid om op termijn deel te nemen aan boeiende HR-projecten.

Waar ga je werken?
Dit bedrijf is een gekende speler in de regio en is actief in de agro- en biotechnologie sector. Ze staan garant voor een kwalitatieve service naar klanten zoals bedrijven, scholen, landbouwbedrijven etc.
Groei zit in het DNA en dus ook in jouw carrière.

Je komt terecht in een team van gedreven werknemers waar initiatief nemen gewaardeerd wordt.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma met een goede kennis van sociale wetgeving.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.
  • Je bezit een goede kennis van Excel.
  • Je kan je snel inwerken.
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief
  • Je bent probleemoplossend vermogen en resultaatgericht
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

  • veel vrijheid waarin je zelf je werk kan regelen
  • enthousiaste begeleiding bij de opstart
  • traktaties met de feestdagen: Sint, Kerst & Pasen
  • jaarlijkse teambuilding
  • motiverend loon afgestemd op jouw ervaring aangevuld met:
    • maaltijdcheques (€8)
    • ecocheques
    • CAO90-bonus
    • groeps- en hospitalisatieverzekering
  • 20 verlofdagen + 6 ADV-dagen
  • glijdende werkuren tussen 7u30-9u.

Grijp je kans vandaag nog!

Solliciteren

Jonas Anraed
+32 51 26 26 66

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht